Header Ads

B|s|KaN hAt|



Hati ini berbisik lagi...berbicara sendiri...merekah lagi... Rindu kat orang tu.... tapi orang tu macam tak kisah jer. Tatau apa yang buat dia takda mood, dari pagi sampai ke malam cam tak kisah jer kan... :sob: :sob:

Mungkin aku ni demanding, mungkin gak aku terlalu ikutkan perasaan.... kenapa aku selalu rasa camni... walaupun dia selalu cakap takda apa yang berubah...dia masih sayang aku, masih macam dulu, kenapa aku masih rasa kekurangannya... Kenapa aku selalu rasa diri ini diketepikan dan terabai... Ke sebab aku ni so into him? Hati melonjak seperti ingin memberitahu keluh resahnya tapi mulut ini tak mampu berkata-kata kerana tidak mahu berlaku perbalahan atau menimbulkan masalah yang lebih lagi. Erm.... takpelah kan.... aku masih mampu merawat hati ini ketika ini. Cuma kita nak buat hal sendiri seketika, boleh kan....

Mungkin gak khusyuk sangat tengok drama Setia Hujung Nyawa dan dok melayan lagu ni membuatkan aku rasa macam dia masih lagi terasa dengan aku, pasal kes malam tu...bila aku tak sengaja meninggikan suara aku kat dia menyebabkan kemesraan tu masih tak seperti dulu.


Aku tak bisa menidakkan rasa cinta
meski ku tak bisa melupakan salahmu
resah hatiku

Maafkan diriku melukakanmu
cinta jangan engkau pergi
jauh dari diriku lagi
sesungguhnya cinta kita
setia ke hujung nyawa

Bila tersedar betapa tulus cintamu
biar apa pun yang menghalangnya
takkan pernah bisa
dari diriku menjaga cintamu
Tuhan tolonglah aku 
satukan aku dan dirinya selamanya....

Maafkan diriku melukakanmu
cinta jangan engkau pergi 
jauh dari diriku lagi
sesungguhnya cinta kita
setia ke hujung nyawa

Cinta ku tetap disini
takkan pernah jauh darimu.....

No comments

Powered by Blogger.