Header Ads

JeBaT mErAgAm...



Semalam aku amik masa bawak my kids jalan-jalan sambil beli barang dapur. Bawak depa pi makan KFC sekali. Once a month syok2 makan kat luar ok kan.... Balik dari jalan tu aku dok bersin tak berenti... tudia... teruih kene selsema... damn! Sebelum2 tu lagi memang ada rasa cam nak demam tapi tak jadi. Kira cam antibodi dok lawan la kan... tapi semalam abis punah ranah antibodi aku tak dapat lagi menahan serangan virus selsema. Standardla mula nak kena memang sakit satu badan tu... adoi... mau tak mau gagah gak drive pi klinik jumpa doktor. 

Tengahari ni si Hafiz sibuk lak call suruh aku mai umah dia. Aku dah la tak sihatkan.... dia bolehla plak mintak mintak aku jumpa dia. Nak dijadikan sebab dan aku rasa memang Allah tu tak mau aku jumpa dia kot....hahaha kete aku takle start la pulak. Haramjadah ni bukan nak mai amik aku ka nak tulun ka....dia bley plak send message merajuk nak masuk balik keje plak. Haish...dia ingat aku main-main agaknya. Aku dok call merata mintak bantuan ni, sorang pun not available. Biasalah kan...time susah susah ni ada jer kesahnya. Time tu la orang tak angkat phone, orang outstation, dan macam2 lagilah... ada gak yang nak tolong tapi mintak pulak aku tolong settlekan air dia...kojaq aih. Time orang terdesak nak amik kesempatan pulak, lempang baru tau. 


Finally ada one Indian guy kat Tagged ni mintak phone no aku dan dia bagi mechanic call aku sendiri. Thank God, this Indian guy memang betul tolong aku, alhamdulillah ada gak yang sudi bantu... Terimakasih tak terhingga. 

No comments

Powered by Blogger.