Header Ads

BaCk T0 sQuArE 0nE

Waaaaah.... lamanya tak update.... last tahun lepas noooo...??? Aku memang dah slow memblogging kan... makin slow makin slow but still wanna keep this blog... haish... xpe xpe... start pelan-pelan bley jer...

Hari ni nak habaq dengan kowang aku dah amik balik my house from my ex husband's girlfriend. Dah 2 weeks plus gak la dok sini. La ni umah penuh dengan barang2 aku dan dia. Huhu... Dan aku bagi dia tempoh sampai end of this month untuk clear barang-barang dia dan bawak diri dia out from this house. 

I have my own plans. One by one aku akan buat. It's not about revenge but it is all about keadilan k~!! Orang lelaki ni bukan bley bagi muka sangat..... bila kita diam dia menjadi-jadi plak... 

Well.... malam ni takat ni jer kot nak update. Aku rasa aku perlu idupkan semula blog ni... azam terbaru la kira ni kan... xtau la menjadi or ilang di balik awan pasni...hahaha.... adios nite nite allX :P

No comments

Powered by Blogger.