Header Ads

ThE L0nG wEeKeNd

Saturday Night

Zello Team Gadis Melayu menganjurkan racing pada malam tu. Aku dan abang menjadi sebahagian dari juri. Race berlangsung selama lebih kurang 1 jam, berjalan dengan lancar dan surprisingly sampai maximum user yang try. 300 orang tu...pergh... congrats Ira~!! 

Lepas race tu, kitorang lepak minum sampai ke pagi. Segala yang berlaku di siang hari between abang and myself lenyap camtu jer. Congrats to myself kerana berjaya cool down myself dan mengawal diri serta stay menjaga airmuka abang tersayang. These are one of the things yang tak boleh aku lakukan dulu, now aku boleh buat. Menjadi orang yang lebih lebih sabar dan lebih rasional juga tidak terlalu mengikut perasaan. I'm proud of myself dow~!! 

Sunday 

Abang takda this week, balik kampung katanya. Plan changed as during CNY nanti follow his wife suggestion nak duduk Melaka. So my cuti basically cam bored gak la...sebab abang tak on zello, aku akan message bagitau nak kuar pun dia tak reply. Aku tak marah or kecik hati pun bila dia tak reply coz to me perhaps situasi tidak membenarkan. Cuma terasa rindu dan tertanya camana perjalanan pergi dan balik. Hope everything's fine. 

Aku memang bored sangat...so aku keluar dengan JK & Zeera, pi makan sate, then pi karaoke...and lepak-lepak malam tu. Walaupun keep on thinking of abang, I do enjoy the night with them. Mekasih JK & Zeera kerana menceriakan aku. 

Monday
Masih lagi memikirkan samada aku nak pergi atau tak Surprise Party ex-SMHK. Aku takut budget lari ni...ades.... 

Summary:
Our relationship actually is getting better and deeper....cuma masa untuk bersama tu yang menjadi major obstacles. It's really challenging... I wish and I hope things will work out and getting better. I believe it will takes a lot of time and effort. For whatever happened between us during the period, it doesn't change anything, no doubt we had a few fights and arguments but I am still happy with him, I am still in love with him.  Treasure him with all my heart. I will always adore and love you, Ziroloro. 



No comments

Powered by Blogger.