Header Ads

WeLcOmE bAcK!



Masa berlalu begitu cepat sekali.... pejam celik pejam celik dah sampai birthday aku.... 23 November yang lepas, genaplah aku 32 tahun. Eh sat... betul ke? Jap! Aku kire dulu.... 2007-1975=32... hah betulla tu... muehehehe

Tahun ni macam biasalah... aku ni kan jarang sambut besday sendiri.... but of coz there are few people around me yang prihatin kat aku ni ha... my friend, Lydia bought for me a red cardigan, untuk IBN's annual dinner. :) Tq tot! Muahs sekali... My hubby just bought for me yesterday a Swatch, latest model... perggghhh lawa siot.... Sempat gak aku usik dia, ni dah beli mahal-mahal ni nak upah malam ka ni... thehehehehe....

Apakah perkembangan aku sejak my last update in this blog? A lot of things happen.

Unfortunately, I'm still with IBN. Sekarang ni tengah buat program ke-3, Enterprise Architecture @ Public Sectors. Why I'm still there? Pasal takda tempat lagi nak pergi takat ni, dan aku paling malas nak pi interview bla bla bla.... Dalam pada tu, ofis aku buat Annual Dinner... everyone ada keje masing-masing untuk menjayakan annual dinner ni. So do I. Aku dalam Lucky Draw & Gift team. Tugas aku bersama team aku, get pricing for the lucky draws, buy all the gifts which is not sponsored, wrap it and transport ke hotel. Our annual dinner ni buat kat JW Marriott on last Saturday, 1st December 2007. Memang letihla buat ni kan... tapi terbayar gak, I believed everyone doing a great job. Malam tu memang happening ar... aku ni standard la kan... lama dah tak clubbing ni kan... dapat kat Annual Dinner pun fun gak... My kids & I memang enjoy... aku datang sekeluarga kecuali Ramadhan. My hubby macam biasalah... dia mana nak join sangat party-party ni kan... but one thing good about him, he don't mind if I wanna have fun. Tak kisah pun kalau aku nak enjoy, nak menari dengan sesapa pun except for alcohol of course. :)

Besides that, aku adalah dapat 2-3 orang kawan baru from my previous program and current program. Since my first program, I'm still keep in touch with 3 of them. one is from Kuwait Finance House, one is from Msian Rubber Board & one from Gapima. We email and sms each other. Great huh? From my 2nd program, adalah sorang jer... tu pun pasal dia from Malaysia actually, yang lain-lain tu semua Thai... macam ayam & itik bercakap la kan... & from my current program, setakat ni sorang dari Brunei, one of the Sr Immigration Officer di sana.. very nice guy... erm... tu je la aku bley comment. Lain-lain tu nanti-nantilah... meantime kene zip dulu atas Akta Rahsia Rasmi Kerajaan Shai. :P

In case tak sempat nak update my blog by this Xmas and New Year celebration, I wish to all of you Merry Xmas & Happy New Year!

Note: Aku post ni pun dari opis.... nanti balik rumah, ada masa aku upload photos ok :)

No comments

Powered by Blogger.