Header Ads

AcC|dEnT

Baru petang tadi aku involve dalam kemalangan. Cukup menyeramkan aku... bulu tengkuk naik, bulu kaki naik... boleh dikatakan smer bulu naikla!

Camana bley accident? Selalunya aku akan letak baby car seat membelakangkan windscreen so car seat tu stable dan kalau anak aku bangun pun dia tak jatuh. Tapi pasal hubby aku dah pasangkan normal way, aku malas nak bukak. Thought that anak aku takkan bangun, pasal mood dia nampak ok je tadi. Tak sangka plak dia bley lepas dari ikatan tu, dan bangun. Aku nak parking tepi betulkan pun takle, pasal jalan tu sempit & kete banyak beratur belakang. Tapi aku memang bawak slow... cuma bila dia ilang imbang, tindakan refleks nak sambut dia, buatkan aku terpusing stereng.... dan duuuuussssshhhh!

Luckily baby aku tu cuma luka sket jer & dalam observation 24 hours, aku plak cuma lebam sket kat pinggul, maybe terkena car seat ataupun tempat buckle seat belt. Tapi kete.... huhuhuhu....

No comments

Powered by Blogger.