Header Ads

JuArA cLuB gAtH eLM|nA utArA











Kali ini aku nak citer pasal gathering terbaru yang aku join. Lama dah tak join gathering ni sejak-sejak letak jawatan as Ketua Moderator di WebKL.Net. Lepas-lepas resign tu ada gak gathering untuk Teruja tapi tu la... aku pun tak larat dah masa tu... dah sarat.... mana boleh nak drive jejauh..sorang-sorang pulak... mana laki aku nak bagi. Well, kali ni aku gi join gathering untuk Juara Club. Juara Club ni adalah kelab kereta Proton Juara dan aku baru je join. Kelab ni terbuka pada tuan punya kereta Juara... ala kowang ramai yang tak sker kat kete ni kan? Cam kotak mancis la, cam kereta mayat la... macam-macam... but who cares aight? The beauty is in the eye of the beholder...ahaks..Pada aku okey sangatlah... sesuai dengan spec aku yang comel lote ni.. muehehehehe... kalau bawak kete lain, payah gak nak carik cushion buat tambah ketinggian... ni semua menambahkan kesedaran diri betapa pendeknya aku... miahahahahahaha



Gathering ni katanya kol 5 petang, lokasi di R&R Elmina Utara, Guthrie Highway... aduh.. jauh banget pak... aku memang tak reti jalan ke sana.. walaupun aku dok KL lama.... tapi aku bukan kaki jalan mahupun penjaga tol yang mengenali sebahagian besar highway di Kuala Lumpur ni... terimakasih aku ucapkan pada pokjak atas kesudian beliau tunjuk arah jalan. Dan akulah orang yang pertama membuka tirai gathering tu pasal rupanya depa tukaq kol 5.30pm. ceih.... susah payah aku kelam kabut takut lambat kononnya...

Makanan memang mahal la... kebetulan pulak depan rumah mak aku tu memang ada kenduri kawen.. siap dah bagi berkat kat kami so decided minum dan makan ringan-ringan jer... tu pun abis kat RM20 jugakla... huhuhu... duit duit... nasib baik tu duit laki aku bagi siang tadi... muehehehe

So kat sana, kenal ramai jugaklah... apa-apa pun mintak ampun lew... aku memang susah nak ingat nama orang. Yang aku ingat si pokjak la pasai dari awal pendaftaran sebagai ahli aku dok borak dengan dia... kan pokjak... wife dia comei tau... anak buah dia bawak aritu pun comei belaka... Tengok kete-kete juara depa siap ada yang modified itu ini dan tambah itu ini... isk isk isk jelesnya... bila aku nak dapat duit terpijak nih??? Boleh gak perbaik Juara aku tu...





Walaupun sat jer... kol 6.30pm aku mintak undur diri, pasal paham-pahamlah aku ada anak kecik yang aku angkut bersama. Nanti dia riau, mau fenin kepala aku... maklumlah highway-highway ni keraaaassssss, pasal jalanraya semua berbatu... kalau rumput saja lembut sket la kot... hehehehe... anyway, depa smer besh la... tak la menyepikan aku dari kelompok depa yang dah lama kenal... tapi aku nak mintak maap gak la.. kalau ada yang rasa aku ni pendiam ke atau tak banyak citer ker... sebenarnya aku ni pemalu orangnya :P ada plak... kekekekeke dakla... aku ni kalau tak kenal orang sangat, aku jaga mulut sket... pasal aku ni a bit outspoken. Kadang-kadang sker merapu meraban... takut ada yang takle masyuk... 


Click here to join protonjuara
Click to join protonjuara



Shai: maap lew lambat posting hat ni pasal aritu ada emergency... mak aku admitted so cuti lama, arini baru masuk opis balik.

No comments

Powered by Blogger.