Header Ads

C|tEr AkT|v|T|

JaLaN-jALaN cArI mAkAn

Masa mak aku masuk spital aritu, adalah kami berjalan-jalan cari makan sekejap lepas tengok mak kat wad. Perut dah lapaq kan... ada pulak orang mencadangkan..(memang cari nahas betui..) muehehehe. Kami ke salah sebuah gerai di Pandan Jaya. Makanan not bad... bolehlah tahan.


Ni kakak aku dengan boipren dia... Halim, memang cari nahas la ajak kami pi makan.. muehehehehe bila lagi nak pekena bakal abang ipaq... erk.. ensem ke? tak kan? tatau la.. camana taste kak aku ni kan, semua jenis muka poyo....dia kena belajar dengan aku lagi nih...





Nasi Goreng USA


Nasi Paprik


MeMaNcINg






























Laki aku ni memang kaki pancing kalau kowang nak tau. Dia rajin organize aktiviti ni. Sebulan at least sekali dia mesti buat trip mancing ni. Kebanyakannya adalah dengan rakan-rakan dia. Aku memang takda masalah pasal hobi dia, cuma aku akan jadi bermasalah bila aku tengok alat kelengkapan memancing dia yang ada di merata tempat dalam rumah aku. Lebih-lebih lagi kalau dah letih badan... rasa macam nak tambat dia dengan tali tangsi gak. Jadi makna katanya, sekiranya kowang ada terbaca kat Harian Metro (kan paper ni suka berita-berita gossip & kisah rumahtangga orang??), adanya suami kena dera terikat dengan tali tangsi bawah flat, tu kerja aku la tu.... miahahahaha.... So disini kowang bolehlah tengok gambar-gambar kenangan masa pi memancing, tapi aku tak join la... tak kuasa.. dan kalau kowang suka pi memancing dan teringin nak ikut trip laki aku buat, bolehlah contact aku bebila as long aku online.

LePaK-LePaK

Sebagaimana yang telah diberitakan di email kawan-kawan semua (yang terbabitlah), ari melepak bersama lutspy telah diadakan di Lotus pada Jumaat yang lepas (23 March 2007). Lama dah tak jumpa Lutspy, kebetulah pulak aku takda masalah nak pergi, so aku joinla... kesian lutspy, hanya kami bertiga jer yang mari... tu pun nasib baik Mus bawak aweks. :P Mas namanya. Alalalalala Mus... bila lagi ;) dah tua dah... cepat-cepatlah...



Ni Mus aka Jiwanguy dan Lutspy

Ni la Mas, yang aku katakan tu... sesuai dengan Mus :P okla tu... pandai melayan baby aku lagi tu.

4 comments:

  1. sedapnyer nasi usa tuuuu...terliur lak aku rasa...bakal abg ipar ko tu x der la x ensem sgt...jenis muka poyo pun kalo perangai x poyo ok jerrr....

    ReplyDelete
  2. bukan xdala ensem sangat... memang tak ensem! lol...

    aku memang tak kisah kalau muka poyo tapi pasal dia tu jauh lebih muda dari akak aku, dan lebih muda dari aku, plus tak matang sama naik macam kak aku gak...jadi kalau dia pun camtu, camana dia nak guide kak aku ek?

    ReplyDelete
  3. hehehe...yerlaa, ko yg kenal dia dari aku kan...aku just tgk muka dia jer pungggg...apepun mudah mudahan dia leh jadi matang bila dah ader tanggungjwb nanti...doa same2 key...

    ReplyDelete
  4. thehehehe, aku harap ada gaklah jodoh dia ni dengan kak aku. wait n see je la...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.