Header Ads

bAcK tO wOrK!!



Akhirnya aku kembali bekerja... dan macam biasa juga macam dirancang ajer kerja untuk aku satu kotak besar menunggu :P

Pada yang sampai naik jemu menunggu posting terbaru aku kat sini, aku dah pun kembali bertugas dan maknanya aku kembali dengan pelbagai citer baru untuk aku share dengan kowang. Tapi bukanlah arini ye... kan aku dah kata keje satu kotak besar menunggu... hehehe jadi kene tunggu ari yang free sket baru aku posting citer-citer, arini cuma short note informing aku dah mula bertugas. Insyallah aku akan share semula citer-citer aku minggu depan (agaknyalah....). Yang tak abis-abis dok tanya mana aku ilang, la ni aku habaq aku tak ilang.... bunian sorok aku pasai nak overhaul body untuk jadi seperti sediakala... thehehehehe... dak ai... aku bersalin... cuti la dok umah... 2 bulan beb.... Pada yang sibuk tanya mana gambaq baby.... ar pi la tengok dalam album... kat sini aku boh satu je gambaq dia... kalau nak komen boleh komen tapi jangan lupa habaq sekali anak aku ni comei cam mama dia gak... kekekeke...


No comments

Powered by Blogger.