Header Ads

oRaNgE pArTy

okay.... arini aku nak berkongsi dengan korang tentang private party kami aka Orange Party. Parti ni sebenarnya sempena birthday Lydia, salah seorang kawan opis dan juga my best friend. Lokasi pilihan kami macam selalu News KTV, Plaza Ampang pada 31 Mac lalu.

Sebenarnya kat opis aku memang rapat dengan dua orang ni, Lydia dan Patty. They are my true friends.... sentiasa bersama dengan aku dalam apa jua keadaan dan yang paling penting tanpa derang ni aku dah tentu tak macam arini. They help me to survive! Sebab itulah aku memang tak kisah dan tak pernah nak berkira dengan derang ni.

Okay, balik pada citer parti ni, Patty sebenarnya yang nak celebrate kat karaoke. After all, kami semua memang kaki karaoke... hehehe ala.. lama dah pun tak pi kan... so why not?? Maka pada hari tersebut, balik dari opis semua terus ke sana. Yang menarik dan jadi bahan lawak kami dari siang tu sebenarnya tema parti ni. Kaler oren.... punyalah banyak kaler... oren yang dipilihnya... masing-masing dok carik baju kaler oren, dah pakai tu baru perasan... apsal kita ni macam mesin Ho Hup Construction tu yek? hahahaha....

Kalau kowang nak nengok gambar-gambar parti tu bley usha kat flickr album aku under event. Jangan terkejut, dalam ramai-ramai tu ada sorang je jantan...hehehe tu Seri aka Hadzri nama betul dia. Dia ni budak despatch opis aku tapi kami kenal dia lama dah... sebelum dia keje sama dengan kami pun. Mak dia dulu keje satu opis... tu pasalla kami kenal dia. Jangan terkejut atau pikir yang bukan-bukan.... walaupun ada gambar-gambar yang agak daring, but actually we are just having fun. Seri tu macam adik-adik kami jer... muda lagi.. tapi dah ada anak sorang. Kiranya parti ni khas untuk married people like us... no bachelor allowed! muekekekekeke.... Tak kisahlah kan.... apa-apa pun, Happy Birthday to Syalydia. I love you!

No comments

Powered by Blogger.