Header Ads

MeNgH|LaNg ??

Ramai gak yang tanya mana hang pi Shai.... lama dah tak nampak.... pasaipa ilang?? Pasal ramai sangat yang bertanya, maka untuk hilangkan keraguan dan melenyapkan desas desus yang ada, meh aku habaq kat hangpa pasaipa aku ilang. Sebenarnya tak ilang, masih ada di Kuala Lumpur ni cuma kurang aktif di internet. Sebabnya, tiada tujuan atau tiada sebab utama untuk aku online selalu macam dodulu. Aku dah tak handle WebKL.Net, portal rojak.org pun dah takda, DJ ada lagilah kat myradio, tapi disebabkan ada masalah tertangguh dengan streamyx tambahan dengan kerja yang melambak-lambak dan masalah peribadi i.e. family wise maka aku mintak cuti dulu. Insyallah kalau dah settle masalah-masalah yang timbul aku akan mendj macam biasa. Tentang portal setakat ni memang tidak ada menjaga atau bertugas dengan mana-mana portal, insyallah kalau segala perancangan aku berjalan lancar aku akan aktif balik dalam dunia portal. Sekali sekala aku akan online kat opis kalau ada masa terluang, jenguk email, jenguk offline message kat Messengers, jenguk myspace, hi5, blog aku dan lain-lain. So hope we still keep in touch.

1 comment:

  1. Assalamualaikom K.shai

    heheh. tuh la menghilang hentah ke mana? Jgn hilang2 sgt k.shai kang kami susah nak mencarik...

    Good luck in ething hek :)>-

    ReplyDelete

Powered by Blogger.