Header Ads

b|La HaT| d|LuKa|

Hidup ni tak seindah yang kita impikan. Sering kita dapat apa yang kita tidak mahu dan kita tak dapat apa yang kita mahu. Kegagalan itu adalah perkara biasa. Kegagalan itu yang membuatkan kita lebih memahami erti hidup, erti dunia. Kita tidak pernah impikan sesuatu kegagalan tapi ianya tetap hadir. Kerana itu telah ditetapkan oleh Allah swt.

Hari ini hari yang paling menyakitkan bagi aku. Hari ini hari yang paling melukakan hati aku. Segala yang aku takuti selama ini terjadi jugak. Dia tetap pergi tinggalkan aku. Everything is over now.... I hate myself.... I hate myself...

4 comments:

  1. jangan pergi dariku
    tinggalkanku....
    bawa daku ke mana kau pergi
    jangan lari dariku
    jangan tepis rinduku....
    ku tak bisa.....
    berpaling darimu...oohhhh..

    *aku tujukan lagu nih khas buat kau dan aku :(

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum k.shai

    whatever it is that has happened, semuanya diatas kehendak Allah. Terima saja apa yg berlaku as a cubaan from Him. Maybe its easier said than done, particularly sbb danie pun xtau apa pokok pangkalnya but as i see u as a friend, there's something that Danie nak share:

    "If it doesnt kill you, it only makes you stronger"

    "Allah xkan membebankan hambaNya dgn something that he/she cannot handle..."

    Setiap manusia yg kita jumpa hari2an, derang semua have some battle that they themselves have to fight for/against. Good luck for whatever it is, k.shai.

    Wassalam.

    ReplyDelete
  3. ape yg ko mepek ni shai

    aku lah mush

    ReplyDelete

Powered by Blogger.