Header Ads

Party T|me!



23rd November merupakan hari lahir aku yang ke-43 dimana buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku diraikan bersama dalam majlis yang dianjurkan oleh pihak syarikat. Tema Annual Dinner pada tahun ini adalah Hawaiian Night. Ha... jenuhla plak nak carik baju bunga-bunga bagai ni... hehe... 

Selain dari persembahan berkumpulan dari setiap staff, ada gak games yang dibuat oleh MC pada malam tu. Aku menang gakla 1 game teka lagu. Then ada juga upacara membuli the birthday girl... sapa lagi kan...ahkak la.... nasiblah ahkak ni jenis sporting... tak bley imagine camanalah muka Asroy kena raba dengan ahkak...hahaha.... 

Some photos during the dinner to share with you guys, dan aku share jugakla video yang aku dok buat bersengkang mata sampai kol 3am siap dengan marah orang bagai kan... ha...amik... 

Mekap retis I pada malam itu adalah my daughter :-) 

Fadhil & I
Suasana malam tu

The ladies

The boys

No comments

Powered by Blogger.