Header Ads

3rd B|rthday Celebrat|0n f0r The Year 2018



My family akan sambut birthday 4x dalam setahun, bermula dengan Shahril (March), Shahrul & Tiha (May), Ramadhan (Oct) dan yang last sekali birthday kita la di hujung tahun. Hari ni kita nak share pasal celebration with my youngest, Ramadhan. Ramadhan ni anak bongsu yang aku dah spoilkan dia dulu kerana dok pikiaq pasai dia tak merasa cukup kasih sayang (aku divorce time dia setahun lebih). Somehow bila dia makin membesar aku nampak kesan terlebih manja yang aku bagi pada dia. So slowly aku tarik sikit nikmat tu. Baru-baru ni kitorang celebrate belated birthday dia kat Secret Recipe. Have a look at the video, lepas dinner beli 2 slice of cakes then makan sama-sama. Kalau korang tengok muka birthday boy tu monyok kan? Ha...tu baru lepas gado dengan abang dia, so dia start buat perangai dia. Geram kadang-kadang dengan kerenah anak-anak ni. Anyway, apa pun perangai....apa pun kerenah....itulah anak. Masa derang ni ada lagi bersama dengan kita. Kalau dah sorang-sorang keluar dari rumah esok untuk kerja luar ke, kahwin ke, sambung belajar ke... confirm terasa. So pada ibu bapa yang anak-anak masih kecil, yang ada perangai mencabar kesabaran dan keimanan tu, janganlah dok stress sangat.... nanti bila besar, masing-masing dah ada kawan-kawan sendiri, buah hati etc. korang akan teringat balik saat suka duka manis payau pahit bersama. Moral of the story, enjoy the family time...make it a memory.



1 comment:

Powered by Blogger.