Header Ads

rEv0LuS|~??


Setahun dah aku duduk kat Ampang Mewah ni kan... Rumah aku tu banyak kenangan, especially berkaitan dengan my sayang...oppsss... it's now ex-sayang. Huhu... but somehow move out from that house juga memberi ruang pada diriku untuk melupakan semua itu disamping mengambil semula tugas menjaga keluarga seperti suatu waktu dahulu. Yelah...my parents are getting old, banyak kali dah mereka mintak aku balik duduk dengan mereka semula. Aku ni jer yang degil tak hengat... tapi di bulan baik ni tetiba hati aku lembutla pulak tengok wajah anak² aku yang nak duduk dengan datuk nenek mereka and bila aku tengok mak aku yang sering tak sihat dan offer bantuan sebiji kereta untuk kegunaanku yang datang dari my parents buat aku consider that a lot.. Lagipun lepas apa yang berlaku antara aku dan dia, buat aku betul² patah hati..kecik hati.. kecewa jangan tanyalah..definitely and obviously cuma aku ni dah cukup teguh so kalau orang luar tengok aku ni steady jer... happy jer.. padahal hati aku ni...huh! Hanya Dia yang Maha Mengetahui.

2 comments:

  1. no plat kete boleh tgk pic kat fb :P

    ReplyDelete
  2. hahaha... only for friends xde masalah... kat sini kene tutup la

    ReplyDelete

Powered by Blogger.