Header Ads

Khurafat


Aku ni bukanlah jenis orang yang suka tengok movie sangat especially citer antu... tapi sajerla nak tengok citer Khurafat nih. Dah orang bagi tengok, kite tengokla kan... Aku tak sker tengok citer antu sebab tak sker terkejut², kang aku ni melatah. Tu sebab utamanya...bukan sebab aku takut k! But when I watched Khurafat, first time aku menjerit dan rasa takut... bukan sebab antu tu...tp tah ek feeling waktu tengok movie ni rasa cam real jer la plak. huhu... Anyway, aku puji gakla Syamsul yang kuarkan filem ni.. ada pengajaran dalam movie ini. Yang nyatanya message yang ingin disampaikan, janganlah kita melakukan amalan khurafat untuk mendapatkan apa yang kita hajati...but ada satu lagi yang maybe korang tak perasan kot... iaitu kalau kita tak sker jangan kita menghina orang...yang ni dituju khas untuk pompuan sbb lelaki ni pantang tercabar. Kalau pompuan ni jaranglah nak buat camtu kat orang yang dia suka kecualilah lelaki tu dah mempermainkan hati dan perasaan dia gegile kan... So selamat menonton filem ni, dapatkan download link di internet yang berhampiran :P




No comments

Powered by Blogger.