Header Ads

Dugaan 2011


Time goes by...dengan cepatnye sekali... pejam celik aku ni dah 3 tahun tidak bersuami dan sudah 2 tahun selepas berakhirnya hubungan aku dengan Kyrol, aku masih tiada penggantinya. Bukan tak mencuba tapi nampaknya belum bertemu dengan 'my destiny'.

Entah kenapa lately ni sering terbayangkan dia. Nak kata memikirkan dia tidak jugak. Ada masa² sambil borak² dengan kawan, duduk sorang² suddenly terbayang muka dia or teringat dia. Aku harap dia sihat jer...tiada masalah. Teringin jugak nak carik dia, nak tengok dia bukan untuk merayu semula tapi sekadar nak tengok...cuma aku tak mampu lagi kot untuk berbuat demikian. Tak susah nak carik dia pun sebenarnya. Antara nak dengan tak nak jer.

Kita lupakan kejap soal angau lama aku ni... hehehe... meh nak mengumpat pasal opis aku nye politik ni. Sebabnya aku ni tengah tunggu masa nak ditendang keluar cam hanjeng. My probation dibuat dalam bentuk contract. So sepatutnya end of this month, contract akan bertukar jadi permanent staff. Tapi keling paria tu dengki dengan aku apa tah, dia sound kat budak HR suruh bgtau aku verbally yang management takkan renew contract tu without any reason. Fuck you lah! Ko ingat aku budak² baru keje ek ko nak mainkan aku camni? Lu silap besar lah... La ni xper... aku diamkan dulu... tak mintak surat pun, just wait and see up till end of this month. By now pun dah sedap dah kalau nak basuh tapi tak cukup asam garam, sebab masih dalam contract. Tunggu end of this month tengok apa aku nak buat.....

No comments

Powered by Blogger.