Header Ads

Weekend....

Syoknyeeee tidoooo..... ari ahad, tak keje kan... keja buat taik mate la... kesian kat lann tunggu aku bangun sampai ke tengahari... muekekeke... bangun² jer aku on ym. Tak gamak nak biar dia tunggu aku lama.... nak buat camana kan... dia je la yang aku ada sampai ke arini... yang tak menyakiti tapi menyayangi dan memahami walaupun dari jauh, tanpa mengenali wajah mahupun suaranya. Dialah sentiasa jadi penawar untuk aku. Tempat aku mengadu kesedihan, kekecewaan, berkongsi kejayaan, kegembiraan dan juga tempat aku nak bermanja :-) He's not everything to me but he's somebody to me. Somebody that I like, I care, I miss and I love. Semua orang tahu (yang kenal dia la..) dia tak pernah expose diri dia even to me beb... tapi aku tak kesah. Dia tak pernah janji nak jumpa aku dan tak pernah juga kata tak akan jumpa aku, yang dia cakap insyallah satu ari ada peluang kot...hahaha whatever la yang... aku tak kesah pun... dah setahun lebih dah aku kenal dia dengan identiti dia yang macam tu, I don't mind... walaupun adakalanya teringin nak jumpa dia personally.

Oklah... lupakan kisah abg lann tu... arini aku kluar ke KL, kononnya nak jumpa satu mamat ni yang beria-ia nak jumpa aku. Nak sangat kan... dok pujuk banyak ari dah..ha meh jumpa kat KL. Alih-alin dah jumpa kata tak dapat cuti, takpelah.... tak kesah pun... then my friend call, kata kat luar, nak jumpa... oklah.. dah terlanjur aku kat KL so aku suruh dia tunggu aku kat lrt station Jelatek, fetch me there. Kuar pusing² KL borak² etc... pergi makan pastu balik. Cuaca ujan plak tu... sejuuuuuk.. nak makan punyalah jauh nak carik.. susah sangat... tu la masalahnya bila kawan dah kawen. Nak pi mana² makan pun seram, aku takde hal, kesian dialah... takut kawan² bini dia nampak, jadi masalah plak... so pergilah tempat terceruk sket... yang jarang orang pergi.. tu la kol 11.30 baru sampai umah.

Now... time for sleep.. esok ari keje, bley ke aku bangun pagi ni... isk isk isk... (raba² bantal... gosok² mate...) JOM TIDOOOOO.....

No comments

Powered by Blogger.