Header Ads

M.O.N.D.A.Y treats & tricks... :P

Perrggghhhh.... busy betul semalam... sampai² opis jer, aku dah ada load keje aku sendiri. So aku just masuk kat ym sekejap jer sebab nak tinggalkan offline message kat lann yang aku busy. Pastu aku tutup ymail aku. Dengan radio pun tak dan nak bukak, senyap jer opis semalam sekejap.

Then, bila kurang sket busy aku just open my ymail untuk cek offline message dan rupanya lann tunggu lama dah kat ym tu.. isk isk... siap tanya dengar radio tak tadi? I dedicate song to you... oooo sooo sweeet.... tapi aku tak dengarlah plak! Isk...isk....isk rasa bersalah pulakkan..so aku pujuklah lipsy untuk on air balik kejap for me... Lipsy pun on air la.. and guess what, he dedicate 2 love korean songs and I really love it. Siap ada ucapan walau jauh di mata tapi tetap di hati...muahx muahx gitu... I am so happy to received his dedications, siap bawak sampai ke malam tu... hahaha... cuma.. bila sampai kat rumah mood aku swing plak.

Perhaps aku letih, sebab memang kerja banyak sangat siang tu, dengan perjalanan yang amik masa lama nak sampai umah, dengan perut yang lapar... and to see my so called buah hati dulu tu jadi pelik. Dan yang paling pelik tu akulah... sebab few days back aku decide untuk lepaskan dia, tapi sememangnya sukar untuk aku buat tu. Erm... don't try to argue with me about lann and him. Lann is different... we are in so called as 'open relationship' whereby dah berlarutan for say about a year camtu. And tak ada apa² janji untuk masa depan, just to teman diri masing² over the net. It is totally virtual relationship. Sayang aku kat lann lain tak sama cam aku sayang dia. In another words, aku dan lann cam kawan baik yang terlebih mesra. No deep feelings. So malam tadi memang aku banyak diam sebab aku berperang dengan diri aku sendiri, ego aku sendiri terhadap dia. Erm... naperlah aku dan dia harus end up jadi camni... :(

No comments

Powered by Blogger.