Header Ads

|nC|dEnT @ aMpAnG

Hari Sabtu yang lepas, cadangan aku kononnya nak ke Melaka nak tengok tempat kerja yang dicadangkan oleh abang Mali tapi tak jadi plak sebab pagi² tu cikki call mintak aku datang ke rumah dia. Dan aku pun teruslah ke rumah cikki, dok lepak kejap...then tengahari tu planning nak ke rumah mak aku kejap, singgahlah amik anak aku yang sulong & 2nd kat umah my ex. Dalam perjalanan tu, tetiba jer enjin kete mati. Takle start kete langsung, and semua jem, tingkap takle bukak, pintu cuma boleh bukak manually jer...suddenly bau hangit, nak on hazard light pun tak bley! Camana ni....aku terus call member mekanik aku kat area Lembah Jaya suruh datang tengok kete. And rupa²nya dalam pada aku dok kelam kabut tu, kete tu dah start terbakar! OMG! Aku nyela panik gileeeee.... Allah je la tau camana aku time tu...menggigil la call abang aku, call wan, call pak aku....huwaaaa... dan atas bantuan orang ramai, kebakaran kecil tu berjaya dipadamkan. Bomba yang cek kete tu kata, puncanya dari fius box or so called as electric box. And now....aku stuck kat umah, takde kete...takle ke mana² pun kecuali ada yang prihatin nak bawak aku kuar...huhuhu....

Abang² bomba yang tolong aku tolak kete ke tepi jalan....

Punca kebakaran dan kerosakan yang ada...

Abis la... rosak...huhuhu....sediiiiiih......

Ntah jadi rupe apa dah ni.... kaler putih² tu chemical untuk padam api tu.. huhu...
Sampai arini aku cam fobia...tiap malam nak tidur aku akan terbayang situasi aku pada aritu. Ades... sampai pening paler ke hari ni...

1 comment:

  1. knape gamba aku takde?? bukan aku pun ada di tempat kejadian ke?? kenape takde kenape!! arrkhhhh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.