Header Ads

KaRaOkE aNyOnE??

Malam Sabtu lepas memang boring sket la... so my friend Am, ajak aku keluar... ooops... before that, please take note, Am ni just kawaaaan jer... takde feeling langsung! Hehehehe...tapi sebab aku kenal dia dari tahun lepas lagi dan dah biasa kuar dengan dia, so I don't mind spend time dengan dia. Aku bawak dia pergi dinner kat tempat poco-poco tu kan sebab aku dah janji dengan abang Din gentong tu pasal keje la kononnya... so lepas makan tu tatau nak ke mana, nak balik awal lagi..so Am ajak ke karaoke...layan jerk...


Karaoke centre ni kat Endah Parade, Sri Petaling. Satu paler RM20+ inclusive of 2 drinks. Murah la tu.... thanx to Am yang belanja aku. :wink:


Ha...tu Am dan yang baju putih tu kawan kampung aku, Abg Din. So kami 3 orang la yang berkaraoke nih...

No comments

Powered by Blogger.