Header Ads

Notis

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....

Dari tarikh posting ini hinggalah hari kemunculan aku nanti, bermakna aku akan bercuti agak lama... tak sure sampai bila sebab:

  1. Sehingga end of this month, sedang buat persiapan terakhir untuk meninggalkan ofis sekarang, means aku ada dapat kerja barulah...
  2. Bad news... no internet there... so aku kenalah carik alternatif lain untuk update blog aku etc.
  3. PC kat rumah ada masalah teknikal.. kena betulkan dulu mana patut.
  4. Internet connection kat rumah dah dipotong sebab masa aku lebih guna kat opis (manalah aku tau nak dapat keje baru ek...)

So sesiapa yang nak contact aku bolehlah email saja ke shaizarifah_mohdarif@yahoo.com , pada yang ada nombor handphone boleh call... or else just leave offline message kat YM aku, insyallah bila aku online aku balas lew...

No comments

Powered by Blogger.