Header Ads

pErTuNaNgAn NaShA aZ|z

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting


Arrrgggghhhhhhhhhh!!!!! Finallyyyyyyyyyyyyyyyyy....... dapat gak akhirnya gambar tunang Nasha Aziz ni yang digembar-gemburkan. Nasha Aziz yang aku kenal (aku je kenal dia, dia tak kenal aku..... hehehehe) ni dulunya sering menghabiskan masa main roller skate kat Rock & Roller Semua House.

Tapi tu dulu.... zaman remajanya. Sekarang tempat tu pun dah tak wujud dah. Sepanjang kariernya, aku rasa beliau tak banyak sangat gossip especially gossip liar kecuali pasal orang boh kamera kat apartment dia (betulkan kalau aku silap).


Cerita panas mengenai Nasha sebelum berita pertunangannya ni ialah kes pasal bapak dia marah kat dia... hehehe aku pun takdalah tau sangat citernya tapi adalah paham sket sket.... Kononnya ayah Nasha ni tinggalkan Nasha dengan arwah maknya sejak kecil tanpa amik tau sehingga lah Nasha dibesarkan oleh pakciknya yang juga bernama Aziz. Dalam hal ni kalau citer yang aku dapat ni betullah maka adalah tidak wajar jika ayahnya bertindak demikian begitu juga dengan abangnya. Anak yang ditinggalkan, usah nak campak duit seringgit dua ek jenguk tanya khabar pun tidak... tapi bila anak dah besar.... cantik dan popular serta berduit barulah nak ngaku anak.... isk isk isk inilah dia sikap sesetengah orang lelaki.

Berbalik kepada berita pertunangan Nasha yang berlangsung di kediaman keluarganya pada 4 Jun yang lalu, okey dalam pada artis sana sini carik Dato' dan Tan Sri, Nasha memilih seorang jejaka tampan, Mohd Helmi Mohd Yusof, seorang pengarah fotografi. Pertunangan dipersetujui berlangsung selama setahun. Mohd Helmi ni usianya lebih muda dari Nasha, dia 28 manakala Nasha dah 35 tahun. Okeyla tu..... janji tak ganggu rumahtangga orang dan sesuai serta dapat membahagiakan Nasha.... Aku ni bukan peminat Nasha tapi aku memang minat tengok drama Melayu, sapa lagi nak naikkan industri kita kalau bukan kita sendiri.... hehehhe so aku turut serta mendoakan kebahagiaan Nasha. Harap perancangan berjalan dengan lancar dan Nasha happy ever after.... Tahniah Nasha!

5 comments:

  1. Assalamualaikom

    Danie rasa she is one of the most beautiful malay actress. She's not of mix blood kan? At least she can say that she can relate her beauty to her malay genes instead of some people yang selalu cakap "mix blood bla bla" crap.

    Go nasha go nasha...

    ReplyDelete
  2. akak aku ni dah nak kawin dah..tunggu aku jer biler? tapi tak kan aku nak cari photographer kot? ala2 datuk K or datuk A, or datuk B...ape2 jer la..

    ReplyDelete
  3. datuk aku hang nak dak farah? datuk la gak... hehehehe

    ReplyDelete
  4. datuk ko kaya tak? tapi aku nak gak tanya ko samada ko sudi ber'nenek' kan aku yang muder rumajer ni...wakakkakakak

    ReplyDelete
  5. kaya..... kayalah sangat... kaya dengan cucu... kekekeke

    ReplyDelete

Powered by Blogger.