Header Ads

Bola Nite

EPL dah abis.... layan final Piala FA la pulak....so this time Kelantan vs Terengganu.. huh! Malas nak komen banyak, sakit ati gua dengan gol sendiri tuh. Just nak share pi tengok bola dengan anak aku si Shahrul. Sekali sekala layan bola dengan anak ok gak... dulu masa dia umur baya² Ramadhan, aku main bola dengan dia, la ni dah besaq angkut buat teman tengok bola. But selalunya tak bawak kecuali time cuti sekolah camni aku bagilah tengok. Kalau time EPL tu sorry la ek kecuali kalau esok tu tak sekolah maka dibenarkan :)


Sorak bagai nak rak... huhu... nyampah kene kutuk masuk gol sendiri. Mamat belakang meja aku ni cam ampeh mengutuk siap mengajuk aku bersorak, blasah kang...hahahaha nasib baek pangkat adik adik ek... kalau pakcik pakcik memang aku kutuk balik... thehehehe.... anyway quite fun sekali sekala spend time dengan anak. 


Sambil bertemankan neskape & milo sorang segelas




No comments

Powered by Blogger.