Header Ads

Rezeki Demam!


Dari awal pagi Sabtu lagi aku dah rasa lain dah...bersin banyak kali... esoknya siaplah... selsema sudah. Gagah gak sebab dah janji nak attend interview kat Damansara Jaya. Tambang lrt dari Masjid Jamek ke Kelana Jaya dah naik! Terkejut aku...RM4.30 ke? Mahal siot.... sementara tunggu nak di interview tu aku bukak calculator mengira kos. Pergh.... jauh ni.... kalau gaji RM1.5k memang tak cukup. Kurang² kena ada RM1.8k tu pun kire paras bernapas jer la. Jumpa la dengan both of the directors, sembang² last² depa offer aku lebih dari my expectation...alhamdulillah. Berbaloi gak aku pergi demam² ni ek. Balik tu send sms kat sayang... erm... senyap jer... busy lagi la kot sampai takle nak wish congrats kat gf dia ni ha. Takpela...aku berbaik sangka, memang busy la kot...tengok fb pun tak aktif kan...wait & see. Berapa bulan dia akan tinggal²kan aku ni ha... For me as girlfriend I gave my best to keep the relationship and I believe he knows that. My expectation, jagala bang.... Kang ada orang lain jaga kang salah sapa bang...

No comments

Powered by Blogger.