Header Ads

D.O.W.N

Balik keje semalam aku tak ingat apa dah. Rasa cam nak pitam pun ada. Badan rasa panas betul. Kepala dah pusing dah. Bukak baju terus baring, pengsan! Aku sedar je dah kol 8am. Lama betul aku tidur, perut pun lapar, maklumlah tak makan dari semalam.

What happened to me actually? Erm...it is not only because of fever, it is stress...yes... memang aku agak down balik semalam, for whatever happened aku memang sedih...dalam hati ni Allah je yang Maha Mengetahui apa yang aku rasa.

Waktu² ini apa yang aku fikirkan...maybe memberi yang terbaik satu kesilapan...perhaps aku perlu menjadi orang yang sombong, kedekut dan tamak mulai hari ini kerana menjadi seorang yang humble, rasional, penyayang dan ikhlas hanya membuahkan hasil yang mengecewakan diri sendiri. Yes, aku masih berpegang pada buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat. Tapi kalau aku buat baik pun orang balas jahat...erm...bukan sekali ek...berkali². Therefore, let me be a selfish person on earth.

To whom it may concern, spending time with you, to know you, to be part of you, loving you makes me very happy. However, it takes two to tango. I really hope that you are the right person that I’ve been waiting for all this while. Go and take as much time as you need, come back to me when you are ready.

No comments

Powered by Blogger.