Header Ads

Precious Time

Pagi tadi ingat hati nak pergi kerja tapi memang tak larat sangat². Badan sakit, kepala pun sakit...so tidur balik. Tak lama pastu, I received call from my mom, cakap Adhan demam panas sampai menggigil. So aku mintak ayah aku antarkan Adhan balik, aku boleh bawak ke klinik.

So petang tadi, bawakla si kecik ni ke klinik. Memang panas betul... 39.4 deg! Siap kene sumbat ubat kat montot lagi....tu la dia meracau sket... mengada² maksimum!! Balik dari klinik tu kuar makan dengan abang angkat aku jap. Dalam pukul 6 lebih tengok dia dah ok banyak gak... alhamdulillah... So ajak dia turun kat kedai mamak bawah rumah tu. Adhan ni duduk dengan mak aku, so sekali sekala jer dia balik umah aku. Jadi ni la masanya untuk aku manjakan dia. Totally precious time for both of us.









ubat aku dan ramadhan..amiiiiik....!


dinner malam ni untuk aku dan adhan, meggi sup :P


2 comments:

Powered by Blogger.