Header Ads

JaLaN² cAr| MaKaN

Rabu, 3 February 2010:

Rasa boring dok rumah....penyakit dah start nak berjalan sungguh dah aku ni...kuikuikui~ So call la Abang Mali tanya dia ada nak pergi mana² tak, since dia nak jumpa kawan dia, aku pun join skali lah. So kami ke Restoran Puteri di Shamelin Square, Taman Shamelin Perkasa. Restoran Puteri ni merupakan salah satu cawangan restoran yang dipunyai oleh Rubiah Suparman.


 Pemandangan dari luar restoran... ni la rupanya...


Menu atau perkataan lain tanda harga yang terpampang di dinding luar restoran (smoking area)


Kuey tiaw hailam... tawar sket tapi quite nice....harga about RM4.50 kalau tak silap lew... maklumlah orang banjer...tak pasan lak regenyew...kekeke

Khamis, 4 February 2010:

Lepas hantar lappy Ah Pad kat Seremban 2, aku rush ke Pandan Perdana amik cikki dan bawak dia pergi makan kat restoran tepi jalan nearby Bulatan Kg Pandan. Restoran ni lengkap dengan karaoke pacak dan dance floor. hehehe...sini tempat veteran² berhibur, so jangan terkejut kalau lagu² yang berkumandang semuanya oldies & retro, begitu juga penyanyi & penari poco-poconya dari orang² lama gitu.... Aku tahu tempat ni dari Nas dulu, dialah bawak aku deting sini...hua hua hua...


Visual tak berapa jelas...sebab lampu tu kacau la... hehehe....as you can see, pentas tu adalah pentas karaoke yang aku panggil karaoke pacak dan depan pentas tu dance floor dia. Kat sana cam ada club whereby mereka pakai baju kaler yang sama, dan menari poco-poco. Sempoooi pakcik² dan makcik² ni.


Kat sini selain dari restoran utamanya, ada gerai² lain yang turut menyumbang pada pilihan food yang banyak kat sini.


So ini adalah menu dari restoran utamanya, Laman Sarirasa


Cikki yang sedang bersms dengan tembaga.... rindu ek.... hehehe....


Ni aku lew....


Ni our dinner: Nasi putih berlaukkan sup ayam, kangkong belacan dan telur dadar plus 2 drinks = RM18+ huhu...mahal seh....


Sempat gak bergambar berdua...

1 comment:

  1. kakakakkakaka macam siot je muke gwa time ni hahahahhahahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.