Header Ads

Tr|P tO pEnAnG

Hari tu adalah jalan² pergi Sg Petani, takde sapa pun sana sebenarnya. Just that haritu memang teringin sangat nak ke Penang, so contact la satu kenalan ni, yang willing nak sponsor a bit here and there...maklumlah aku dah tak bekerja sekarang ni...pandai²lah nak idup...ye dak?

Aku ni dah terlalu biasa drive sendiri nak ke mana², so memang janggal sikitlah bab naik public transport ni kan... so nak dijadikan cerita aku dah tertinggal bas..manalah aku tau bas yang depan mata aku tu salah satu bas Konsortium sebab kat bas tu nama lain seh....nasiblah budak tu nak tolong aku, dia pun tukarkanlah tiket, bagi naik bas lain..hahaha



Ni kat one kedai makan, murah and sedap seh.....



Perut dah kenyang....badan dah letih...tersandor dalam kete while my friend ni pi arrange for my accomodation & inilah my hotel room on that day:




The next day tu, my friend antar sampai jeti, so ke Penang lah aku dengan naik feri gitu...feeling so good at that time....kat tengah² laut dalam feri tengok pemandangan...perggh....


Masa aku kat Penang, it falls on my birthday....walla.... my exbf si brad pitt tu...kan dia ada kat Penang, invite me for dinner just to celebrate my birthday. erm...nyum nyum...tengok dia yang still cute and handsome tu walaupun perut dah boroi sket...sungguh menyelerakan..hahaha


Those are sweet memories while kat Penang...and yang sedih tu kan...sampai² je kat KL, my friend kata kete aku dah kene tarik....huwaaaaaaaaaaaaaaaa............


2 comments:

  1. hope lepas ni u dapat kereta yg lebih baik dan besar...:)

    ReplyDelete
  2. huhu...tataula bila tu waliz...keje pun takde lagi nih.. :(

    ReplyDelete

Powered by Blogger.