Header Ads

MaJL|s BeRbUkA pUaSa RoJaK.OrG

Sabtu yang lalu, aku menghadiri sebuah majlis berbuka puasa undangan pihak rojak.org. Lama dah tak jumpa geng rojak. Few months ada kot... last gathering depa di A'Famosa aku tak dapat join. So this time, as usual aku akan ikut serta.

First skali nak citer ar apa itu rojak.org. Rojak.org ditubuhkan selepas berlaku satu perselisihan faham di antara dua tiga orang atasan sebuah website yang agak terkenal di Malaysia ni. Maka selepas perselisihan tu maka tertubuhlah rojak.org yang pada ketika itu, membawa bersama beberapa "orang lama" dan kawan-kawan yang sedia menyokong. Sejak penubuhan rojak.org, banyak dah gathering yang dianjurkan. Amat menggembirakan kerana user rojak.org begitu sporting, peramah dan suka melibatkan diri dalam aktiviti rojak. Setiap kali gathering, pasti tidak akan kurang dari 20 orang yang hadir... selalunya lebih dari tu.


So berbalik pada Majlis Berbuka Puasa kali ini, penganjur aktiviti ini Abe Mus telah memilih Restoran Kari Kepala Ikan Terkenal di CityPoint Dayabumi bermula dari jam 5 petang. Aku ni agak blur sket pasal jalan-jalan di KL ni, maklumlah sejak kerja di Mediconsult ni memang tak lari dari Ampang. Hari-hari hanya Ampang-Pandan Indah to n fro... manalah nak ingat jalan-jalan KL yang banyak dah berubah... ada one-way semua.. hehehe kirenya aku tawaf la Bangkok Bank tu 2 kali... hahaha

Ketibaan VIP Shai adalah pada pukul 5.30 petang diiringi oleh Assassin dan disambut oleh Mus dan rakan-rakan sejawatnya hehehehe.... Semakin hampir waktu berbuka, sorang dua tiga memunculkan diri dan menonjolkan muke... maka penuhlah hall tu dengan user rojak sahaja. Aku rasa lebih kurang 40 orang yang mai termasuk aku. Ramai na... dan biasala kalau dah ramai-ramai yang mai tu sure ar kecoh giler... aku cam biasa ar.. target aku orang lama jer.. user baru ni tak berapa kenal...

Terimakasih aku ucapkan pada Encik Pian yang sudi menaja makanan berbuka puasa kami pada malam itu.. semoga dimurahkan rezeki dan sponsorla lagi di lain kali... hehehe

1 comment:

  1. ex-forumer rojak.orgDecember 31, 2007 at 2:08 PM

    apesal admin tutup forum nie ye..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.